B

Budinca de chia, lapte de cocos si capsuni

Budinca de chia , lapte de cocos si capsuni poate uimi prin gust, aspect si ceva beneficii pentru organism.

Semintele de chia sunt originare din America de Sud si sunt de fapt semintele unei plante inrudite cu menta. Este recunoscut faptul ca semintele de chia contin multe fibre si cantitati mari de calciu, magneziu, fosfor , fier, dar si Omega3.

Aceste seminte se pot consuma ca adaos la salate, la micul dejun in combinatie cu iaurt si fructe , dar si in diferite budinci.

De data asta am ales laptele de cocos dar se poate folosi si altfel de lapte. Cu laptele de cocos consistenta este densa si cremoasa. De asemenea puteti folosi fructele preferate si de sezon.
Pentru ca semintele de chia ne dau multa energie este de preferat sa o consumam la micul dejun sau la pranz.

Ingrediente 4 persoane:

  • 1 cutie lapte de cocos (400ml)
  • 4 linguri rase seminte de chia
  • 3 linguri sirop de agave (artar)
  • 300g capsuni
  • 1 lingura nuci
  • frunzulite de menta

Mod de preparare:

Laptele de cocos se amesteca cu semintele de chia si siropul de agave . Compozitia se lasa un pic pentru ca semintele de chia sa se hidrateze putin. Ele se vor umfla si vor creste  in volum.

Capsunile se spala si se zvanta pe servetele de hartie. Cea mai mare parte a lor se taie cubulete, dar cateva se vor taia felii si se vor folosi la decorat.

Capsunile taiate cubulete se amesteca cu prima compozitie. Budinca de chia cu lapte de cocos si capsuni  se portioneaza in cupe/pahare. Se decoreaza cu capsuni, miez de nuca si frunzulite de menta.

 

Budinca de chia , lapte de cocos si capsuni se serveste rece. Are un gust proaspat – fructat si este o sursa de energie. Dupa cum ati vazut , budinca se prepara foarte repede , deci nu o ratati.

Sa aveti pofta!

 


[penci_recipe]

CategoriesPrajiturici

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *