De curand am fost invitata la o prezentare de produse la motel Bucium Iasi, prezentare care m-a surprins prin amploarea ei. Desi Topoloveni ne duce aproape pe toti cu gandul la magiun, am aflat ca exista MCG Topoloveni, producătorul cu cea mai variată gamă de soluții integrate pentru industria HoReCa.
Compania, cu o experiență de peste 20 de ani în domeniu, și-a întărit poziția în zonă, odată cu inaugurarea recentă a unui depozit în cadrul programului de extindere la nivel național. Programe similare au mai fost realizate la Buftea și Cluj, venind în completarea investiției de aproximativ 4 milioane de euro în complexul de fabrici cu tradiție de peste 100 de ani de la Topoloveni.
Complexul acestora se întinde pe o suprafaţa totală de 6 hectare și are o capacitate de producție de 300 de tone produs finit pe săptămână.
“Suntem oricând pregătiți să asigurăm 90% din nevoile oricărui format de business HoReCa, fie el restaurant a la carte, fast-food, cantină sau autoservire. De exemplu, cu soluțiile MGC Topoloveni poți servi 15 000 de oameni într-o zi, cu maximum 10 bucătari în loc de 50 cât ar fi minimul necesar. Am ajuns în faza în care, pe baza experienței de peste 20 de ani din domeniul HoReCa, reușim să cunoaștem foarte bine problemele cu care se confruntă cei din industrie și astfel să oferim soluții personalizate bazate pe calitate, constanță și gestiune.” a declarat un oficial al companiei.
Recunosc, m-a uimit cumva gama larga de produse: de la dulceturi clasice la cele neconventionale (ardei iute, ceapa etc), sosuri, mancaruri traditionale romanesti (parjoale moldovenesti, sarmalute), mancaruri libaneze si americane , confit de rata si pana la deserturi libaneze dar si din gama tarte si briose.
Nu am putut sa gust din toate, dar din cele care am gustat pledez pentru dulceata si sosul de ardei iute, sfecla rosie, confitul de rata si chiar cateva deserturi.
Conform celor spuse de managerul acestei companii, produsele nu contin conservanti si sunt produse cu ajutorul unor tehnologii de ultima generatie reușind să păstreze calitățile nutritive ale materiei prime, folosind doar ingrediente de calitate și fructe și legume proaspete. Dupa cum bine vedeti si in poza managerul a interactionat cu noi si a raspuns pe indelete la intrebari si si-a asumat anumite critici.
Materiile prime sunt achiziționate în mare parte de la furnizori locali, anul acesta, de exemplu, zona Moldovei fiind principalul furnizor de pleurotus pentru companie.
“Am decis sa venim în Moldova și pentru ca moldovenii mănâncă bine, așa ca la mama acasă și ne mândrim cu faptul că celebrele pârjoale moldovenești reprezintă produsul pe care noi îl vindem cel mai bine în această zonă.” a mai completat oficialul MGC Topoloveni.
În ultimul an, compania si-a extins atât zonele de distribuție, cât și portofoliul de clienți. O noutate pentru acest an este prezența MGC Topoloveni pe toate canalele de vânzare, de la segmentul TT (Tradițional Trade), rețeaua IKA (International key account), până la rețeaua HoReCa, produsele fiind comercializate sub marca Bunătăți de Topoloveni.
Unele produse se gasesc si in marile magazine, in special partea de dulceturi si conserve.
Una peste alta, intalnirea a fost placuta, am cunoscut oameni noi, am aflat lucruri de care nu stiam si am si gustat tot felul de mancaruri…ca asa ii sade bine unui blogger culinar.