P

Prajituricile la Electrolux Taste Festival -episodul 4

Iata-ne si la ultimul episod din exercitiul nostru de imaginatie . Exercitiul asta le cuprinde pe toate…asa ca azi, vom vorbi despre promovare.

Pana acum Electrolux ne-a provocat sa ne ascutim simturile si cutitele in incursiunea noastra spre Taste Festival. Prima data ne-am  facut planul, apoi ne-am organizat si stabilit meniul iar acum urmeaza un alt pas important, promovarea printre vizitatori.

Banner

Promovarea este foarte importanta in orice afacere. Degeaba faci lucruri marete daca nimeni nu stie de ele.

Sa trecem la promovat :

  1. Orice  festival care se respecta are o formula de promovare a participantilor, de regula pe mai multe cai : on line, presa, televiziuni, bannere etc. Dupa ce m-am inscris ,mi-am achitat taxele si am prezentat tema aleasa, respectiv meniul , ma asigur ca si standul meu va fi cuprins in aceasta schema. Mai mult , incerc sa-i conving pe organizatori de ineditul standului meu si incerc sa negociez cu ei  o aparitie la posturile locale .
  2. Pe perioada festivalului voi distribui flyere in care vor fi cuprinse date privind localizarea standului dar si elemente atractive, adica :

–         Tema standului : Nunta traditionala la cort in Bucovina/Romania

–         Produse: Prajituri

–         Meniu: cozonac cu nuca si mac, cornulete fragede cu magiun si rahat, nucusoare, ciocolata de casa, prajituri in foi, salam de biscuiti si bineinteles vedetele festivalului : cosuletele cu nuca.

–         Programul  pentru workshopurile dedicate copiilor. ( vom organiza 3 worksopuri in care copiii vor avea ocazia sa-si faca propriul salam de biscuiti , sa modeleze cornulete sau sa faca ciocolata de casa).

–         Degustari de vinuri. (zilnic)

3. Voi avea un asistent ce ma va ajuta la impartit flyerele. El va fi imbracat asemeni unui tanar bucovinean, va fi dragut si va imparti printre vizitatori cosulete cu nuca, ambalate in pungute de celofan si legate cu o bentita tricolora.

promovare3

promovare

4. Pentru ca vinul este nelipsit la orice nunta si la standul meu va fi nelipsit. Casa de Vinuri Cotnari va fi partenerul meu , iar  gama de vinuri Colocviu vor  fi cele care vor  imbia vizitatorii. Vom avea un sommelier ce va fi prezent pe toata perioada festivalului .

vin Colocviu la Roma1

5.  La intrare in cort va exista un banner vertical ce va cuprinde sigla noastra, tema si meniul (totul in limba italiana si engleza).

6.  Vizitatorii ce vor face cumparaturi mai consistente vor primi si o sacosa personalizata , sperand ca astfel ne vom face remarcati si de alti participanti.

promovare1

7.   In standul nostru vom avea mereu  produse spre degustare dar si spre vanzare.

8.   Voi contacta comunitatea romana de la Roma si voi incerca sa gasesc si sprijinul lor in promovarea standului „Prajiturici „.

Cam asta a fost incursiunea noastra. Va astept cu drag la Roma.578448_560899887280479_527474307_n

Sa auzim de bine!

CategoriesParticipari
  1. mihaela ulman says:

    Dana toata sustinerea noastra o ai. Sa speram ca cei care vor alege vor sti ca esti o persoana competenta si serioasa care face lucruri de calitate. Ai prezentat super si, daca vei si reusi sa ajungi la Roma alaturi de tinarul bucovinean, vei avea toate sansele sa iti promovezi produsele. Bafta multa!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *