Iata-ne si la ultimul episod din exercitiul nostru de imaginatie . Exercitiul asta le cuprinde pe toate…asa ca azi, vom vorbi despre promovare.
Pana acum Electrolux ne-a provocat sa ne ascutim simturile si cutitele in incursiunea noastra spre Taste Festival. Prima data ne-am facut planul, apoi ne-am organizat si stabilit meniul iar acum urmeaza un alt pas important, promovarea printre vizitatori.
Promovarea este foarte importanta in orice afacere. Degeaba faci lucruri marete daca nimeni nu stie de ele.
Sa trecem la promovat :
- Orice festival care se respecta are o formula de promovare a participantilor, de regula pe mai multe cai : on line, presa, televiziuni, bannere etc. Dupa ce m-am inscris ,mi-am achitat taxele si am prezentat tema aleasa, respectiv meniul , ma asigur ca si standul meu va fi cuprins in aceasta schema. Mai mult , incerc sa-i conving pe organizatori de ineditul standului meu si incerc sa negociez cu ei o aparitie la posturile locale .
- Pe perioada festivalului voi distribui flyere in care vor fi cuprinse date privind localizarea standului dar si elemente atractive, adica :
– Tema standului : Nunta traditionala la cort in Bucovina/Romania
– Produse: Prajituri
– Meniu: cozonac cu nuca si mac, cornulete fragede cu magiun si rahat, nucusoare, ciocolata de casa, prajituri in foi, salam de biscuiti si bineinteles vedetele festivalului : cosuletele cu nuca.
– Programul pentru workshopurile dedicate copiilor. ( vom organiza 3 worksopuri in care copiii vor avea ocazia sa-si faca propriul salam de biscuiti , sa modeleze cornulete sau sa faca ciocolata de casa).
– Degustari de vinuri. (zilnic)
3. Voi avea un asistent ce ma va ajuta la impartit flyerele. El va fi imbracat asemeni unui tanar bucovinean, va fi dragut si va imparti printre vizitatori cosulete cu nuca, ambalate in pungute de celofan si legate cu o bentita tricolora.
4. Pentru ca vinul este nelipsit la orice nunta si la standul meu va fi nelipsit. Casa de Vinuri Cotnari va fi partenerul meu , iar gama de vinuri Colocviu vor fi cele care vor imbia vizitatorii. Vom avea un sommelier ce va fi prezent pe toata perioada festivalului .
5. La intrare in cort va exista un banner vertical ce va cuprinde sigla noastra, tema si meniul (totul in limba italiana si engleza).
6. Vizitatorii ce vor face cumparaturi mai consistente vor primi si o sacosa personalizata , sperand ca astfel ne vom face remarcati si de alti participanti.
7. In standul nostru vom avea mereu produse spre degustare dar si spre vanzare.
8. Voi contacta comunitatea romana de la Roma si voi incerca sa gasesc si sprijinul lor in promovarea standului „Prajiturici „.
Cam asta a fost incursiunea noastra. Va astept cu drag la Roma.
Sa auzim de bine!
Dana toata sustinerea noastra o ai. Sa speram ca cei care vor alege vor sti ca esti o persoana competenta si serioasa care face lucruri de calitate. Ai prezentat super si, daca vei si reusi sa ajungi la Roma alaturi de tinarul bucovinean, vei avea toate sansele sa iti promovezi produsele. Bafta multa!
Sunt sigura ca vei avea succes cu minunatele prajituri pe care vrei sa le prezinti la festival. Iti tin pumnii si iti doresc multa bafta.
Parerea mea este ca ti-ai gandit bine promovarea; daca ma gandesc si la bunatatile pe care le pregatesti, sigur vei reusi.
Mult succes!
Mult succes, draga mea! Frumoasa prezentare si bine gandita! <3